Elguitar

Har du G-faktor? Slash AC/DC John Mayer
Kan du hele Guitar Hero udenad, så er det måske på tide at du prøver kræfter med en rigtid el-spade.
Undervisningen tager fortrinsvis sit afsæt i det klassiske rock-repetoire, men med udgangspunkt i dine ønsker, kan vi brede os ud over alle stilarter. Du lærer akkorder, de fede riffs og guitarsolo, så du hurtigt er rustet til at spille i band. Senere snakker vi om lyd, teknik og når du kommer længere arbejder vi med teori.
Lærerne er selv aktive på landets livescener, kons-uddannede og kan føre dig hele vejen fra begynder-niveau til Orange Scene.

Lærernes favoritter:
Jimi Hendrix
Van Halen
Eric Clapton
Stevie Ray Vaughan

Da jeg var 14 år opdagede jeg hvor fedt det er at spille guitar. Jeg blev optaget af rock og spillede lige fra Nirvana til AC/DC. Senere opdagede jeg at man også kan spille pop og jazz på guitaren. Jeg underviser i el-guitarens mange genrer og er frisk på at spille det musik mine elever bedst kan lide. Vi går i dybden med sangene og lærer at aflytte akkorder og soloer.

Det allerbedste ved at spille musik er at spille med andre og det er der masser af muligheder for hvis man melder sig til guitar. Går man til et instrument kan man komme gratis på et sammenspilshold eller komme til bandspil om torsdagen i “Klub Containerjam”.  Kh Una, El-guitar-lærer på Køge Musikskole.

Vi anbefaler tilmelding fra 5. klasse

Lærere