Stine Mogenshøj Leer

Stine er uddannet valdhornist fra Det Kgl. Danske Musikkonservatorium og Conservatoire Supérieur de Musique i Paris med videre studier i kammermusik på Escuela de Musica Reina Sofía i Madrid.

Hun har været ansat på Køge Musikskole siden 2006 og ud over at undervise spiller kun koncerter med forskellige orkestre og kammermusikgrupper.

“I min undervisning er relationen til eleven fundamentet for den gode læring. Jeg tager altid udgangspunkt i det niveau eleven er på lige nu og fylder langsomt mere og mere på, så eleven får så mange succesoplevelser som muligt.

Jeg lægger meget vægt på, at hornelever deltager i sammenspil, da min erfaring er, at eleven hurtigt bliver bedre og det giver større spilleglæde, motivation og større musikoplevelser og dermed lyst til at fortsætte. Derudover opstår der tit gode venskaber når man spiller musik sammen.”

Valdhorn, orkesterkarrusel, believerband

E-mail: thestine@hotmail.com