Maj Berit Guassora

Jeg er uddannet på trompet fra Rytmisk Musikkonservatorium i København (RMC) med 5. solist-år. Studieophold i Cuba, New York og New Orleans.

På Køge Musikskole underviser jeg i kompagnon (børnehaveklasser), Max Musikkarrusel, Orkester Karrusel, Believer Band (blæserorkestre) og trompet/cornet.

Jeg lægger vægt på et trygt og frit læringsrum med plads til den enkelte elevs motivation og interesse.

Som trompetist breder jeg mig ud over mange genrer, fx børnemusik med "Jorden Rundt", Cross over med "Morten Kargaard Septet", ny big band musik med "Copenhagen Jazz Orchestra", brasiliansk musik med "Sound of Brasil" og friere ensemble jazz med "MaLuBa".

Som freelancer har jeg bl.a. spillet med CV Jørgensen, Søs Fenger og DR Big Band

Trompet, orkesterkarrusel, believerband

E-mail: majberit.koegemusik@gmail.com