Instrument:

Harmonika/Accordeon online

Online harmonika- eller accordeonundervisning er et nyt tilbud for dig, der gerne vil gå til et instrument uden at tænke på tid og sted. Undervisningsformen skifter mellem videosession på Skype og fysiske mødegange på musikskolen.

Størstedelen af undervisningen vil være online videosessioner (Skype). Dog vil de første to uger afvikles som fysiske mødegange. Sammen skal vi lære de tekniske færdigheder, så teknikken ikke driller derhjemme. Yderligere vil der være to fysiske mødegange, på et tidspunkt der passer dig. Her samler vi op på vores erfaringer og gør hinanden klogere på fremtidens online undervisning. Sammenlagt vil du få undervisning én gang om ugen. Der vil også være massere af video-tutorials og online kontakt mellem lærer/elev i løbet af hele undervisningsforløbet.

Indhold:
● Akkorder og fingerspil
● Skalaer, melodier, riffs & licks...
● ...Eller det du har lyst til at lære
● Videotutorials der støtter undervisningen
● Online app's som Google Classroom, Google Sites, Skype, PDF scanner, Dropbox og meget mere
● Fælles læring og udforskning af fremtidens online undervisning

Alder & niveau:
- 11-18 år
- Alle niveauer fra begynder til øvet. Vi tager udgangspunkt i dit guitarniveau også hvis du er begynder eller meget øvet.

Vi har et meget begrænset antal iPads, som man kan leje i forbindelse med undervisningen, men vi håber at eleven selv har en god computer, som vedkommende kan bruge.

Underviser